Dark Age :: Factory Guild aimerais une Guild War
[ home ] :: [ submit ] :: [ site database ] :: [ forums ] :: [ register ]

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in
Factory Guild aimerais une Guild War
Goto page: <  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Dark Age Forum Index -> Dark Age -> Guild(s)
Previous topic :: Next topic  
Author Message
evilfear

PostPosted: Thu 12 Feb - 22:06    Post subject: Factory Guild aimerais une Guild War Reply with quote

cest plate.. de toute facon emem si y aurais des resets quoi ca changerais.. mais la on essai de faire en sorte qui est  des lvl 1000 a la place ! je me sens vraiment seul dans la guild.. si non tu aurais pas quelque bless pour moi ? :\

Back to top
leila

PostPosted: Wed 18 Feb - 19:23    Post subject: Factory Guild aimerais une Guild War Reply with quote

moi pour la war guild je suis ok

Back to top
MSN Skype
Post new topic   Reply to topic    Dark Age Forum Index -> Dark Age -> Guild(s) All times are GMT + 1 Hour
Goto page: <  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Index | Administration Panel | Free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation